www.verhn-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Понеділок, 12 листопада 2018 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Верхньодніпровський район >> Новини
ЗВІТ ПРО РОБОТУ ГОЛОВИ ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ АРТЕМА КРАВЧЕНКА У 2017 РОЦІ
Версія для друку Написати листа
Шановні мешканці району!

Пунктом 17, частини 6, статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачено щорічний звіт голови районної ради про свою діяльність та діяльність ради в цілому.
Всі зусилля районної ради спрямовуються на забезпечення виконання повноважень, визначених законом. На жаль, розраховуючи лише на наш районний бюджет, зробити район кращим неможливо. Тому з першого року своєї роботи і по теперішній час, я займаюсь пошуком фінансування на ремонти, реконструкції, та будівництва об’єктів соціальної сфери з інших рівнів бюджету, а саме з обласного, співпрацюючи з обласним депутатом Геннадієм Олександровичем Войтовим Voitov Gennadiy та фракцією «УКРОП» в обласній раді.
Так за моєю пропозицією та поданням Генадія Олександровича Войтова за квотою фракції «УКРОП» з обласного бюджету було профінансовано та розпочато у 2017 році роботи над: 
- реконструкцією даху Верховцевської лікарні, 
- реконструкцією приміщення Бородаївського дитячого садочку, 
- реконструкцією Верховцевського НВК, 
- будівництво нової спортивної зали у Верхівцевській школі №2

В 2018 рік при цій же тісній співправці в нашому районі мають розпочатись:
1. Будівництво та реконструкція трьох спортивних стадіонів у Верхньодніпровську, Верховцево та с.Дніпровське. Хочу зазначити, що ці об’єкти матимуть штучне покриття. Вартість кожного — від 20 мільйонів грн.
2. Буде розпочата комплексна реконструкція Верховцевської лікарні Верхньодніпровської районної ради вартістью 45 млн.грн. (заміна вікон і дверей, утеплення фасаду, заміна електро мережі, внутрішній ремонт та інше.) 
3. У Верховцевській СЗШ №2 буде проведена реконструкція системи опалення та побудована котельня на твердому паливі, цим ми закриємо всі проблемні питання школи.
4. Побудовано котельню на твердому паливі в Бородаївському дитячому садочку Вишенька 
5. Закупівля меблів у Верховцевський НВК, на суму понад 2 млн грн.

Це ті об’єкти над яким працював я та моя команда за лобіювання обласного депутатата Г.О.Войтова та квотою фракції УКРОП в обласні раді! Чому я на цьому наголошую? Бо у нас останнім часом зявилось дуже багато «помічників району», яких 3 роки ніхто не бачив та не чув. І які з повним цинізмом намагаються приписати те до чого взагалі не мають жодного відношення фактично та юридично!!! Шановні, беріть та допомагайте, а я у відповідь із щирою вдячність потисну Вам за це руку, але робіть, а не обманюйте людей!
Зараз розпочав пошук фінансування на такі роботи та об’єкти, як:
1. Заміна вікон і дверей та реконструкція даху Верхньодніпровської СШ №1.
2. Заміна вікон і дверей Дніпровської СЗШ.
3. Реконструкція освітлення північної сторони міста Верховцево.
Також завдяки моїй співпраці, район отримав додаткову депутатську субвенції, загальною сумою в 225 000 грн. від депутатів фракції УКРОП в Дніпропетровській обласній раді, які обирались в облраду не від нашого округу:
Геннадія Войтова — 120 000 грн;
Віктора Боняка — 55 000 грн;
Світлани Мороз — 30 000 грн;
Юрія Мисягіна — 40 000 грн.

За рахунок цих коштів були придбані 10 ноутбуків у Верхньодніпровську СЗШ №1, була надана фінансова підтримка Верхньодніпровській районній раді ветеранів, придбана інтерактивна дошка для Верхньодніпровської СЗШ №3 та інше.
Окрема подяка «Батьківщині» і їх обласному депутату Ісаєву Гілалу Гилал Исаев, який виділив на наш район із своєї субвенції 20 000 грн.
Та подяка депутату Віктору Бутківському, котрий віддав всю свою субвенцію у розмірі — 500 000 грн. на вирішення проблем нашого району.
А тепер до основного функціоналу районної ради!
Основною організаційно-правовою формою роботи районної ради є сесійна робота, яка складається з пленарних засідань та засідань постійних комісій. 
В 2017 році було підготовлено та проведено 6 пленарних засідань районної ради, з яких 2 — позачергові. Прийнято 136 рішень.
Протягом 2017 року членами постійних комісій районної ради:
- з питань з соціально-економічного розвитку району, бюджету, фінансів, соціальної політики і праці проведено 6 засідань, розглянуто 44 питання.
- з питань промисловості, будівництва, транспорту, зв'язку, розвитку підприємництва, комунальної власності, житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування населення проведено 7 засідань, розглянуто 54 питання.
- з питань агропромислового комплексу, землекористування та охорони навколишнього середовища проведено 5 засідань, розглянуто 24 питання.
- з питань освіти, охорони здоров'я, культури, молоді і спорту проведено 5 засідань, розглянуто 24 питання.
- з питань розвитку місцевого самоврядування, діяльності ради, регламенту, депутатської етики та зв’язків з політичними партіями, громадськими організаціями і засобами масової інформації проведено 4 засідання розглянуто 23 питання.

Тричі постійні комісії проводили спільні засідання. 
Відповідно до вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації» виконавчим апаратом районної ради на офіційному веб-сайті районної ради розміщуються проекти рішень районної ради, протоколи засідань постійних комісій районної ради та пленарних засідань районної ради, результати поіменного голосування розглянутих питань. 
Протягом 2017 року районною радою проведена значна робота щодо забезпечення вимог, передбачених Указом Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Загальний відділ виконавчого апарату районної ради систематично аналізує проблематику та здійснює моніторинг розгляду звернень громадян, що надходять до керівництва районної ради. Отже, проведений моніторинг звернень громадян за 2017 рік наступний:
До районної ради надійшло 383 звернення громадян. 
З них: 
на особистому прийомі керівництвом районної ради – 327 зверненнь;
поштою та через уповноважену особу – 56 звернень.
індивідуальних – 368 звернення;
колективних — 15 звернень ( 311 підписів заявників).
Учасників війни — 5; учасники АТО — 7; дітей війни — 16; інвалідів війни — 2; учасників бойових дій — 14; ветеранів праці — 32; інвалідів І групи — 2; інвалідів ІІ групи — 13; інвалідів ІІІ групи — 13; самотніх матерів — 9; багатодітних сімей — 3; учасники ліквідації на ЧАЕС — 3; інших категорій — 264 особи.
Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до районної ради найчастіше зверталися у 2017 році: пенсіонери — 189; робітники — 54; - селяни — 2; працівники бюджетної сфери — 30; державні службовці — 3; безробітні — 48; військовослужбовці — 5; підприємці — 5; учні, студенти — 3; служителі релігійних організацій — 2; інші категорії — 42.
Із них на сьогоднішній день: 326 вирішено позитивно; 57 питань заявникам надані роз'яснення.
Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності Верхньодніпровської районної ради.

Також за 2017 рік до районної ради надійшло 1511 різних документів, виконавчим апаратом вжиті заходи щодо їх своєчасного виконання. 
За цей період підготовлено і відправлено 1274 вихідних документів, видано 385 розпоряджень голови районної ради.

Ще одним напряком роботи районної ради є вирішення питань, пов’язаних з управлінням об’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст району. 
Відповідно до рішення Верхньодніпровської районної ради від 04 травня 2016 року «Про затвердження Переліку нерухомого майна спільної власності територіалних громад сіл, селищ, міст Верхньодніпровського району» зі змінами, станом на 01.01.2018 року у комунальній власності обліковується 83 об`єкти нерухомого майна. 
40 % складають об'єкти освіти, 22 % - об’єкти охорони здоров'я, 10 % - об’єкти культури та туризму, 21 % - об’єкти комунальних підприємств, 4% - об’єкти інших сфер . 
У 2017 році укладено 129 договорів оренди. Загальна орендована площа приміщень по всім договорам оренди нерухомого майна складає – 14237,46 кв.м., з них сплатили орендну плату: 
- 1 гривню на рік по 50 договорам, заключним з бюджетними установами та соціально- важливими підприємствами ( площа оренди – 9959,30 кв.м.), 
- 79 договорів- сплачено орендної плати відповідно до затвердженої методики розрахунку ( площа оренди – 4278,16 кв.м.) (Додаток 7). 
Сума надходжень за 2017 рік від орендної плати складає 286460,35 грн. ., що на 7,58% більше ніж у 2016 році. 
Аналізуючи 2017 рік у розрізі орендарів, робимо висновок, що найбільшу питому вагу у структурі надходжень від орендної плати займають надходження від КП «Верхньодніпровське виробниче об`єднання житлово-комунального господарства Верхньодніпровської районної ради», а саме: 34,38 % - 98481,33 грн. Надалі, відповідно, КЗ «Верхньодніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги»- 20,14 % - 57701,41 грн., КП «Житловик»- 16,61% - 47602,79 грн., відділ культури, туризму, національностей та релігій ВРДА- 14,43 % - 41350,17 грн., відділ освіти ВРДА- 13,25%- 37920,64 грн., КП «Редакція газети «Придніпровський край»- 0,93 % - 2665,49 грн., КП «Верхньодніпровська друкарня»- 0,26 % - 738,52 грн. 
В тому числі, від здачі в оренду нерухомого майна — бігбордів у 2017 році отримано 10 125 грн., що складає 3,53 % у загальній структурі надходжень. 
Відділом з питань управління районною комунальною власністю ведеться робота щодо передачі його в оренду з метою надходження до бюджету коштів. На сайті Верхньодніпровської районної ради постійно знаходиться інформація про об’єкти нерухомого комунального майна, яке може бути передане в оренду.

Перелік об’єктів комунальної власності, які підлягають приватизації, станом на сьогодні Верхньодніпровською районною радою не визначений. Це зумовлено тим, що у жовтні 2017 року відбулись вибори до Верхньодніпровської об`єднаної територіальної громади. На сьогодні можливе застосування нерухомого майна для задоволення потреб громади.
У грудні 2017 року, зокрема, прийнято рішення районної ради «Про безоплатну передачу комунальних закладів (окремих юридичних осіб) та майна із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Верхньодніпровського району у комунальну власність Верхньодніпровської територіальної громади». Відповідно до цього рішення триває процес передачі.
Всі ми маємо сьогодні направити свій потенціал на забезпечення належного розвитку як новоутвореної територіальної громади, так і громад, які ще не задіяні в процесі добровільного об’єднання.
А.В.Кравченко, голова Верхньодніпровської районної ради

Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор