www.verhn-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Понеділок, 23 вересня 2019 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Верхньодніпровський район >> Новини
Щорічний звіт голови районної ради Кравченко А.В. за 2018 рік
Версія для друку Написати листа
Стаття 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» передбачає щорічний звіт голови районної ради про свою діяльність. Тому я, як голова Верхньодніпровської районної ради, доповідаю про проведену роботу за 2018 рік.


Характеризуючи роботу районної ради, хочу зазначити, що вищий представницький орган району працював стабільно і послідовно.
Разом із вами ми прагнули організувати її так, щоб якомога ефективніше виконувати свої обов’язки, передбачені діючим законодавством і, головне, компетентно приймати відповідні рішення.
Діяльність районної ради у звітному періоді охоплювала різні сфери економічного, соціального та культурного життя району. Ми тісно співпрацювали з районною державною адміністрацією, селищними, сільськими радами, підприємствами, установами, громадськими організаціями і завжди прагнули до порозуміння, щоб разом вирішувати актуальні питання.
Робота районної ради проводилась відповідно до вимог діючого законодавства, затвердженого плану та Регламенту роботи районної ради 7 скликання.
За 2018 рік було проведено 4 пленарних засідань, на яких було прийнято 109 рішень.
У звітному періоді було затверджено 3 галузеві довгострокові Програми, внесено зміни до 30 раніше прийнятих. На даний час діє 38 районних Програм.
На пленарних засіданнях було заслухано керівника Жовтоводської місцевої прокуратури, начальника Верхньодніпровського відділу поліції ГУНП у Дніпропетровській області. Направлено п’ять депутатських звернень.
До підготовки порядку денного пленарних засідань залучалися працівники виконавчого апарату, депутати, фахівці та спеціалісти управлінь, відділів райдержадміністрації, керівники установ комунальної власності.
Це дало можливість розробити і прийняти конкретні виважені рішення ради, враховуючи думки і пропозиції окремих депутатів, висновки і пропозиції постійних комісій.
За 2018 рік на пленарних засіданнях районної ради було заслухано такі важливі питання:
програма соціально-економічного розвитку району на 2019 рік;
реорганізація комунального закладу «Верхньодніпровський районний центр первинної медико-санітарної допомоги» і створення відповідного комунального некомерційного підприємства;
делегування представників району до Госпітальної ради Камянського госпітального округу Дніпропетровської області;
створення комунальної установи «Верхньодніпровський інклюзивно- ресурсний центр»;
реформування друкованого засобу масової інформації – газети «Придніпровський Край»
У звітному періоді рада розглянула кадрові питання по комунальних закладах, а саме:
призначено директора інклюзивно – ресурсного центру.
На пленарні засідання ради запрошувались керівники районних служб, начальники управлінь та відділів районної державної адміністрації, селищні, сільські голови, представники засобів масової інформації. Це сприяло відкритості та прозорості дій районної ради.
Важливою складовою роботи ради є діяльність постійних комісій, які відповідно до статті 47 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» є органами, створеними для вивчення, попереднього розгляду і підготовки питань, що належать до їх відання, здійснення контролю за виконанням рішень ради.
Як показала практика, найбільш дієвою зарекомендувала себе така форма роботи як проведення спільних засідань постійних комісій.
У звітному періоді було проведено 4 таких засідань і складено протоколи.
Також протягом 2018 року проведено засідання профільних постійних комісій:
з питань соціально-економічного розвитку району, бюджету, фінансів, соціальної політики і праці - 4
з питань промисловості, будівництва, транспорту, зв'язку, розвитку підприємництва, комунальної власності, житлово-комунального господарства, побутового, торговельного обслуговування населення - 4
з питань агропромислового комплексу, землекористування та охорони навколишнього середовища - 2
з питань освіти, охорони здоров'я, культури, молоді і спорту - 3
з питань розвитку місцевого самоврядування, діяльності ради, регламенту, депутатської етики, зв'язків з політичними партіями, громадськими організаціями і засобами масової інформації, правової політики та законності- 4
У підвищенні ефективності діяльності районної ради значну роль відіграє виконавчий апарат районної ради.
Протягом року працівники апарату здійснювали організаційне, правове, інформаційне, аналітичне, матеріально-технічне забезпечення діяльності районної ради, забезпечували взаємодію з органами виконавчої влади, органами та посадовими особами місцевого самоврядування, надавали їм при необхідності консультативно-методичну допомогу.
У звітному періоді було прийнято 364 розпорядження голови районної ради.
Зареєстровано - 872 вхідних документи ; - 896 вихідних документи та 541 електронний лист; - 33 депутатські звернення; - 22 запити на отримання публічної інформації; - 274 звернень громадян.
На офіційному веб-сайті районної ради створено розділ «Доступ до публічної інформації», в якому розміщуються прийняті рішення районної ради, проекти рішень, протоколи сесій районної ради та інші нормативно- правові акти що підлягають оприлюдненню для публічного громадського обговорення, а також набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. Управління сайтом здійснюється за допомогою програмного забезпечення LOTES NOTES 8.5

Відповідно Конституції України, Закону України ст. 21, 22, 23 «Про статус депутатів місцевих рад», «Про місцеве с самоврядування в Україні» інших законів що визначають правовий статус депутатів сільської, селищної, міської , районних рад, районною радою проводиться спрямована робота з питань опрацювання та організації розгляду звернень, запитів та запитань депутатами.

Так за 2018 рік до районної ради надійшло 33 депутатські звернення.
Переважно від депутатів районної ради та депутатів Верхньодніпровської об’єднаної громади:
Колективні звернення депутатів районної ради -2 звернення
Колективні звернення депутатів Верхньодніпровської об’єднаної громади -2 звернення.
Виконавчий апарат районної ради систематично аналізує проблематику та здійснює моніторинг розгляду звернень громадян, що надходять до керівництва районної ради. Отже, проведений моніторинг звернень громадян за 2018 рік наступний:

До районної ради надійшло 274 звернення громадян, що на 28.4 % менше в порівняні з минулим роком.
Із них:
На особистому прийомі керівництвом районної ради – 257 звернень;
Поштою та через уповноважену особу – 17 звернень.
Індивідуальних – 267 звернення;
Колективних 7 звернень ( 144 підписи заявників).
Учасників війни - 2; учасники АТО- 5; дітей війни – 1, інвалідів І-групи- 9; інвалідів ІІ групи -8; інвалідів ІІІ групи -10; багатодітних сімей -1; учасники ліквідації на ЧАЕС- 1; сімей загиблих -1; дітей – 1; інших категорій -235 особи.

Серед усіх категорій населення, які зазначили свій соціальний статус, до районної ради найчастіше зверталися у 2018 році:


    - пенсіонери – 165 ; - робітники – 52; безробітні – 28; - селяни - 2; - працівники бюджетної сфери – 12; студенти- 2; - військовослужбовці - 1; -, - інші категорії - 12;

Мешканців територіальних громад району також турбують проблеми транспортного сполучення між населеними пунктами, комунального господарства, житлового господарства, актуальними залишаються питання збереження загальноосвітніх шкіл, працевлаштування та дотримання законності.

В колективних зверненнях найбільш актуальними були порушені питання праці, досить часто піднімаються питання охорони здоров’я, а саме: реорганізація лікарських установ, діяльності працівників медичних установ, аграрної політики та земельних питань, ремонту доріг та освітлення вулиць, питання екології.

Питання роботи із зверненнями громадян, організації їх особистого прийому є одним із пріоритетних напрямів діяльності районної ради і знаходиться під постійним контролем керівництва районної ради. В разі, якщо неможливо задовольнити прохання заявника, йому надається обґрунтована відповідь з поясненням причин відмови у задоволенні його прохання.

Підводячи підсумок, можна відмітити той факт, що кількість звернень, що надійшло до районної ради у 2018 році (274 звернення) зменшилась в порівняні з 2017 роком (383 звернень) на 39%.

Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності Верхньодніпровської районної ради.

На підставі сесії Верхньодніпровської районної ради «Про безоплатне прийняття окремих юридичних осіб та майна зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Верхньодніпровського району у комунальну власність Верхньодніпровської міської об’єднаної територіальної громади » від 13.12.2017 року №334-16/VII, та рішення Верхньодніпровської міської ради «Про безоплатну передачу комунальних закладів (окремих юридичних осіб) та майна зі спільної власності територіальних громад сел, селищ, міст Верхньодніпровського району у комунальну власність Верхньодніпровської територіальної громади» від 22.03.2018 року №53-5/VII, згідно «Передавального акту» від 30.11.2018 року передано в листопаді місяці 2018 року 2 позашкільних закладів та одна загальноосвітня школа, в грудні місяці 2018 року 5 загальноосвітніх шкіл.


Хочеться подякувати депутатам корпусом обласної ради, завдяки яким район отримав додаткову депутатську субвенції, загальною сумою в 660,0 тис. грн..:
Войтов Г.О. – 50,0 тис. грн.;
Ісаєв Гілал – 30,0 тис. грн..
Бутківський В.В. – 540,0 тис. грн.
Сиченко В.В. – 30,0 тис. грн.
Коротюк К.Г. – 10,0 тис. грн.
На ці кошти було придбано магнітні дошки для Новомиколаївський СЗШ, встановлено три дитячих майданчика у Новомиколаївській селищній, Зарічанській сільській та Верхівцевській міській радах.

У 2018 році за ініціативи районної ради започаткована района учнівська премія «Випускник року» та «Учень року».
Другий рік в районі виплачується педагогічна премія кращому директору та кращому вчителю.
У 2018 році:
Переможець у нагородженні Верхньодніпровською районною педагогічною премією у номінації «Керівник навчального закладу»:

Голтвянський Олег Григорович, директор КЗ «Верхньодніпровська СЗШ №2 І-ІІІ ст.»; 5000 грн

Переможець у нагородженні Верхньодніпровською районною педагогічною премією у номінації «Педагогічний працівник навчального закладу»:
1. Палій Вікторія Миколаївна, вчитель української мови та літератури КЗ «Ганнівський НВК «СЗШ-ДНЗ»; 5000 грн.

Два переможці у номінації «Учень року»:

Данило Святковський, учень 11 класу КЗ «Дніпровська СЗБШ І-ІІІ ст.» - переможець першої учнівської Премії району "Учень Року" 2018 4000 грн;

Палій Інна, учениця 10 класу КЗ Ганнівський НВК «СЗШ-ДНЗ» - Переможець першої учнівської Премії району "Учень Року" 2018 4000 грн

Номінація районна Премія "Випускник року – 2018:

Данило Святковський, учень 11 класу КЗ «Дніпровська СЗБШ І-ІІІ ст.» - переможець у номінації районної Премії "Випускник року - 2018" 8000 грн,

Відповідно до рішення Верхньодніпровської районної ради від 04 травня 2016 року «Про затвердження Переліку нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Верхньодніпровського району, станом на 01.01.2018 року у комунальній власності обліковувалося 83 об`єкти нерухомого майна. 40 % складали об'єкти освіти, 22 % - об’єкти охорони здоров'я, 10 % - об’єкти культури та туризму, 21 % - об’єкти комунальних підприємств, 4% - об’єкти інших сфер.
В зв’язку з утворенням Верхньодніпровської територіальної громади, районною радою у 2018 році були прийняті рішення щодо безоплатної передачі майна із спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Верхньодніпровського району у комунальну власність Верхньодніпровської територіальної громади.
В процесі передачі знаходяться 13 об’єктів нерухомого майна. Щодо передачі будівлі за адресою м. Верхньодніпровськ, пл. Олександра Поля, 2 до районної ради надійшов лист Верхньодніпровської міської ради з повідомленням про відмову у прийнятті вищезазначеної будівлі у комунальну власність громади.
До Переліку нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Верхньодніпровського району у 2019 році були внесені відповідні зміни, станом на 01.01.2019 року у комунальній власності обліковується 75 об`єктів нерухомого майна, що на 10 % менше ніж станом на 01.01.2018 року. Співвідношення об`єктів освіти склало 33%, зменшення відбулося на 7 %.
У 2018 році районною радою було оформлено 9 правовстановлюючих документів на об`єкти нерухомого майна.
Верхньодніпровська районна рада являється засновником 6 підприємств, установ, організацій комунальної форми власності та 11 закладів освіти.

Передача комунального майна в оренду є одним з найпоширеніших та ефективних методів управління комунальною власністю. Надходження від орендної плати за користування майном до районного бюджету мають довготривалий характер. Оренда комунального майна сприяє його збереженню та розвитку підприємницької діяльності.
У 2018 році укладено 123 договори оренди, з них сплатили орендну плату:
- 1 грн. на рік по 63 договорам;
- 60 договорів - сплачено орендної плати відповідно до затвердженої методики розрахунку.
Сума надходжень за 2018 рік від орендної плати складає 299600,45 гривень, що на 13140,10 гривень (або 4,59 %) більше ніж у 2017 році. Важливий чинник, який вплинув на збільшені надходження від орендної плати у 2018 році - індексація.


ШАНОВНІ КОЛЕГИ!
Узагальнюючи зроблене за звітний період, хочу зауважити, що сьогоднішній мій звіт є результатом спільної діяльності виконавчого апарату, всього депутатського корпусу районної ради, районної державної адміністрації, підприємств, установ, організацій, селищного та сільських голів, районних осередків політичних партій, громадських організацій.
Хочу подякувати всім за розуміння та підтримку, активну громадянську позицію, прагнення працювати на благо Верхньодніпровщини.
Сподіваюсь на подальшу тісну співпрацю з усіма, бо у нас з вами спільна мета і спільна відповідальність перед людьми.
Дякую за увагу!
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор